stellakatt

Synd om djur :(

Kategori: Allmänt

Jag tycker jätte synd om dem djuren som behöver söt vatten vet ni varför för allt söt vatten håller på att försvinna p.g.a Oss och värmen och klimatet eller vad eller hur det stavas
Jag önskar värkligen jag kunde hjälpa dem :(
Den sällsynta andiska katten håller på att uttrotas jag vet inte hur man kan hjälpa dem jag önskar jag kunde det

Tycker synd om dem på savannen också för dem får för lite vatten
tycker synd om isbjörnen för dem håller också på att uttrotas
tycker med synd om tigrarna för man skjuter dem jag vet inte varför det finns bara 3200 tigrar kvar i världen därför tar man hit tigrarna på ett Zoo eller nåt här kommer en liten bild på en tiger:
 
Tycker synd om krokodil ungar för om dem födds på ett ställe där det inte finns söt vatten så dör dem en
nästan samma med manetena då menar jag inte magneter!
och tycker också synd om pandorna dem håller också på att uttrotas D:

önskar att alla uttrotnings hotade djur inte var uttrotnings hotade längre
försök att spela lite mindre dator så vi räddar regnskogen för om inte regn skogen skulle funnits då skulle inte vi funnits var försiktig med världen!
______________________________________________________________________________________________
//Stellakatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: